Jak sprawdzić dostępność produktu?
Dostępność dywanu najszybciej można sprawdzić na naszej stronie internetowej, wpisując w pole wyszukiwarki wzór dywanu. Otrzymasz listę wszystkich rozmiarów i ich dostępność ( gdy produkt jest niedostępny, pisze obok rozmiaru “niedostępny” ( takim przypadku zazwyczaj nie znamy konkretnej daty dostawy ) lub "wkrótce dostępny" ( w tym przypadku jest to zwykle termin max. do 2 miesięcy) .
Czy zdjęcia w ofercie przedstawiają rzeczywisty wygląd dywanów?
Robimy zdjęcia wysokiej jakości i staramy się, aby oddawały one wszystkie szczegóły. Kolory na zdjęciach są jednak zależne od czynników, na które nie mamy wpływu np. ustawienia monitora/wyświetlacza.
Jaki dywan mogę wykorzystać w aranżacji zewnętrznej?
Dedykowane kolekcje na tarasy i balkony :
Kolekcja PATIO, JUNGLE, JOGO, TERAZZA, AVENTURA, CAPRI, VIERA, ARRUBA
Czy chodniki są obszywane?
Tak, wszystkie zamówione chodniki są obszywane. Usługa ta jest darmowa i wykonywana automatycznie.
Czy można zamówić dowolną ilość chodnika?
Tak. Maksymalna długość jaką można zamówić w jednym kawałku to 30 mb.
*W przypadku, gdy system zmniejsza ilość zamawianego produktu w koszyku, oznacza to, że aktualnie mamy dostępną tylko taką ilość produktu
PROCES ZAMAWIANIA
Jak mogę złożyć zamówienie?
W kilku prostych krokach możesz zamówić swój wymarzony dywan:
1.Wybierz produkt w pożądanej ilości i dodaj produkt do koszyka.
2.Klikając na koszyk możesz sprawdzić produkty i zobaczyć podgląd zamówienia.
3.Kliknij “Przejdź do kasy”
4.Teraz możesz wybrać odpowiedni sposób dostawy i formę płatności.
5.Uzupełnij dane kontaktowe (Na tym etapie możesz również dodać kod zniżkowy).
6.Po zakończeniu zamówienia otrzymasz na podany adres e-mail wiadomość potwierdzającą wybrane produkty oraz dane.
Czy można składać zamówienia telefonicznie ?
Niestety nie ma takiej możliwości. Zachęcamy do składania zamówień poprzez naszą stronę internetową.
Czy mogę zmienić, dodać albo usunąć produkty z mojego zamówienia?
Tak. Można zmieniać i dodawać produkty ze swojego zamówienia, jeśli zakup nie został jeszcze sfinalizowany.
Czy mogę zamówić usługę docięcia chodnika pod meble lub w specyficzny kształt?
Niestety, nie wykonujemy takiej usługi.
FORMY PŁATNOŚCI
Jakie formy płatności mam do wyboru?
Możesz skorzystać z kilku form płatności w naszym sklepie :
Przelew tradycyjny
Płatność DotPay
Płatność pobraniowa ( płatność kurierowi )
WYSYŁKA I DOSTAWA
W jaki sposób wysyłane są dywany?
Nasze dywany wysyłamy zwinięte w rulon. Większe rozmiary wysyłamy złożone w kwadrat.
Jak długo trwa dostawa produktu?
Maksymalny czas realizacji do 4 dni roboczych (przy wykładzinach i chodnikach 3-6 dni roboczych)
Czy jest możliwość wysyłki do paczkomatu?
Niestety nie, współpracujemy z innymi firmami kurierskimi.
Jaki jest czas oczekiwania na zamówioną trawę?
Czas oczekiwania na zamówioną trawę to 3 dni robocze.
Czy można wysłać kilka produktów w jednej paczce?
Tak.
ZWROTY
Jak odesłać produkt?
Produkt/y należy odesłać na adres al. Wyzwolenia 61, 26-225Gowarczów , po jego otrzymaniu i sprawdzeniu zwracamy wpłatę w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu, na podane konto bankowe.
https://dywanychemex.pl/Reklamacje-towaru
Do zwrotu proszę dołożyć wypełniony dokument odstąpienia od umowy- proszę również o przesłanie skanu/zdjęcia wypełnionego dokumentu w odpowiedzi na tego maila,jeżeli nie był wysłany uprzednio.
Po nadaniu przesyłki proszę o przesłanie wygenerowanego dla niej numeru przesyłki, oraz nazwy firmy kurierskiej, w celu możliwości śledzenia paczki.
Informujemy, że istnieje opcja umówienia Naszego kuriera, koszt to 25,00zł i jest on potrącany od zwrotu gotówki na konto bankowe. W przypadku chęci skorzystania z tej opcji, prosimy o informację w mailu.
Jaki jest czas na zwrot produktów?
14 dni od momentu otrzymania zamówienia
Jaki jest czas oczekiwania na zwrot środków?
14 dni roboczych od momentu odebrania zwrotu przez magazyn
KONTAKT
Jak można się z nami skontaktować?
Miło nam, że chcesz się z nami skontaktować!
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Nasz dział obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 15:00.
Nasz numer telefonu : +48 573 208 001
Zachęcamy do kontaktu mailowego pod adresem : sklep@dywanychemex.pl
Poza godzinami otwarcia możesz napisać do nas na Instagramie lub Facebooku.